איך אתה תמכור יותר?


"הלקוח לא קונה את המוצר שלך, הלקוח קונה את מה שיצא לו כתוצאה מהמוצר שלך" ניר דובדבני

מחקר מקדים

אין אסטרטגיה בלי מחקר. לפני כל תחילת תהליך מיתוג, אנחנו מבצעים מחקר בקבוצת מיקוד ו/או מחקר אינטרנטי בקרב קהל היעד. המסקנות מנחות את תהליך הפרסום ומשליך על התנהלות העסק ברמה היומיומית.

אסטרטגיה

לאחר קבלת תוצאות המחקר וניתוחו, אנחנו מגבשים טקטיקת פרסום ובונים את האסטרטגיה שתלווה את הקמפיין ותהליך הטמעת המותג בחנות ומשליך על תהליכי המכירה בעסק להגדלת המכירות.

קריאייטיב

תפקידו של קריאייטיב טוב הוא לעצור את הלקוח. להעביר את המסרים שאנו רוצים להעביר, בטקטיקות פרסומיות שונות ליצירת זכירות, העלאת הצורך והטמעת המותג.

קופירייטינג

כתיבה שיווקית - קופי מלוטש, ידיעות יח"צ, כתיבת תכנים לאתרים, למדיה, לדיגיטל ולפייסבוק. הכלים המתקדמים ביותר ליצירת מכירות.

עיצוב

עיצוב טוב הוא בעיקר עיצוב נכון. אין יפה או לא יפה, יש נכון ומוכר או לא מוכר. עיצוב נכון מעביר את המסרים, את הטון ואת האווירה שאנחנו רוצים להעביר.

מחלקת דיגיטל וניו מדיה

עיצוב, אפיון וחווית משתמש באתרים, אפליקציות ובכל עולם הדיגיטל. כלים שיווקיים מתקדמים, המעניקים לעסק שלך את המכלול המלא.

הבשורה שלך מופצת

הבשורה שלך מתחילה כאן. מרגע זה העסק שלך הוא לא מוצר, הוא מותג!